poniedziałek, 16 grudnia 2013

Mary Wagner pisze z więzienia w Kandzie

2. grudnia 2013
Drogi Piotrze i przyjaciele z portalu "Katolik Tradycji Przegląd Prasy" :)
 
            Pozdrawiam w tym świętym czasie Adwentu.
Bardzo dziękuję za pocztówkę, którą mi przesłaliście, z uroczym widokiem Gdańska od strony wody. Słyszałam, że Gdańsk jest pięknym polskim miastem.
            Dziękuję Wam zwłaszcza za waszą modlitwę i słowa otuchy. Jestem bardzo wzruszona tak wielkim wsparciem ze strony moich polskich braci i sióstr w Chrystusie. Przepraszam, że odpisanie na list zajęło mi tyle czasu. Zgubiłam gdzieś Waszą kopertę i dopiero dziś rano ją odnalazłam, wraz z kilkoma innymi listami, które przyszły w połowie października.
            Napisaliście prawdę: "Z każdym dniem przybliżamy się do Królestwa Niebieskiego." I jesteśmy powołani do tego, by żyć prawdą zawartą w słowach Pana Jezusa "Królestwo Boże jest w was". Niech nasz Król nas prowadzi!
            Polska ma dla mnie specjalne znaczenie z kilku powodów, zwłaszcza z powodu spotkania  z ludźmi, którzy cierpieli pod rządami reżimu komunistycznego, a mimo to zachowali wiarę. Spotkałam ich podczas wizyty w waszym kraju w 1997 roku i to spotkanie bardzo zapadło mi w serce. Widziałam także Auschwitz i celę, w której zmarł św. Maksymilian Kolbe, wielki święty, który w swej miłości i w swym człowieczeństwie tak bardzo przypominał Chrystusa. Teraz sprawy wyglądają inaczej, a życie wydaje się "prostsze"; [lecz] musimy być czujni, czujnością panien mądrych, które oczekują nadejścia Oblubieńca: czuwamy, podtrzymujemy płomień lampki oliwą miłości... To zawsze wyzwanie, kiedy zaprzecza się prawdzie i kiedy fałsz prowadzi do takiej pogardy dla Boga i dla człowieka. Nasz ukochany papież Jan Paweł II przygotował nas i zostawił nam tak wiele pomocy na naszą drogę. Modlę się, by jego rychła kanonizacja przyniosła obfitość łask dla waszego ukochanego kraju.
            Niech Bóg Was błogosławi, a nasza Błogosławiona Matka niech prowadzi was i darzy swą wiernością i pokojem.
            Łącząc się w modlitwie,
            Mary Wagner

"Szczęście nie jest brakiem cierpienia lecz obecnością Chrystusa."
"Na świecie doznacie ucisku, ale miejcie odwagę: Jam zwyciężył świat.."   J 16,33
"Zaiste, przyjdę niebawem"  Ap 22,20

Brak komentarzy:

Toplista Tradycji Katolickiej
Powered By Blogger